Wyniki badań
Konsumenci wolą miejsca z muzyką.
Muzyka pozytywnie wpływa na nastrój. Klienci chętniej odwiedzają te miejsca, w których gra muzyka, więcej w nich kupują i są w stanie więcej zapłacić za usługi.
72% klientów jest w stanie zapłacić więcej za usługę w lokalu z muzyką
71% klientów woli chodzić do lokali z muzyką
81% kobiet zdecydowanie milej wspomina wizytę w miejscach z muzyką
80% klientów deklaruje, że ponownie odwiedzi miejsce z grającą muzyką
Wyniki badania TNS OBOP przeprowadzone 20-23 maja 2014r. na grupie reprezentatywnej 1000 osób w wieku powyżej 15 lat.
Muzyka steruje zachowaniem klientów, wpływa na wzrost obrotów w zależności od ich wieku:
w grupie poniżej 25 lat
w grupie powyżej 50 lat
w grupie 26-50 lat
Wyniki badań przeprowadzonych przez amerykańskiego psychologa R. E. Millman
Muzyka w klubach fitness: kształtuje markę klubu, wzmacnia lojalność klientów, zachęca nowych do korzystania z usług klubu.
77% stwierdziło, że miejsca z muzyką są znacznie bardziej atrakcyjne
72% powiedziało, że muzyka wpływa na wizerunek fitness klubu
Znacząca większość ankietowanych zadeklarowała, że zarekomendowałaby klub, gdyby grana w nim muzyka, podobała im się.
Wyniki badań przeprowadzone przez niezależną firmę YouGOv dla PPL z PRS For Music, wzięło udział 7492 dorosłych Brytyjczyków.