Wyniki badań

Muzyka może zwiększyć sprzedaż nawet o 38%.
Konsumenci wolą miejsca z muzyką.

Muzyka pozytywnie wpływa na nastrój. Klienci chętniej odwiedzają te miejsca, w których gra muzyka, więcej w nich kupują i są w stanie więcej zapłacić za usługi.

72% klientów jest w stanie zapłacić więcej za usługę w lokalu z muzyką

71% klientów woli chodzić do lokali z muzyką

81% kobiet zdecydowanie milej wspomina wizytę w miejscach z muzyką

80% klientów deklaruje, że ponownie odwiedzi miejsce z grającą muzyką

Wyniki badania TNS OBOP przeprowadzone 20-23 maja 2014r. na grupie reprezentatywnej 1000 osób w wieku powyżej 15 lat.

Muzyka steruje zachowaniem klientów, wpływa na wzrost obrotów w zależności od ich wieku:

w grupie poniżej 25 lat

w grupie powyżej 50 lat

w grupie 26-50 lat

Wyniki badań przeprowadzonych przez amerykańskiego psychologa R. E. Millman

Muzyka w klubach fitness: kształtuje markę klubu, wzmacnia lojalność klientów, zachęca nowych do korzystania z usług klubu.

77% stwierdziło, że miejsca z muzyką są znacznie bardziej atrakcyjne

72% powiedziało, że muzyka wpływa na wizerunek fitness klubu

Znacząca większość ankietowanych zadeklarowała, że zarekomendowałaby klub, gdyby grana w nim muzyka, podobała im się.

Wyniki badań przeprowadzone przez niezależną firmę YouGOv dla PPL z PRS For Music, wzięło udział 7492 dorosłych Brytyjczyków.