Najczęściej zadawane pytania

Przeszukaj nasze centrum pomocy.
Skontaktuj się z nami, jeśli nie znajdziesz tego, czego szukasz.

Jakie są różnice między Pakietem POWER a FREE?

Oba pakiety są dostępne w ramach jednej ceny abonamentowej. Różnica polega wyłącznie na obowiązku uiszczenia lub nie, dodatkowych opłat wobec ZAiKS i innych OZZ (Organizacji Zbiorowego Zarządzania). W Pakiecie POWER gra muzyka komercyjna, popularnych wykonawców, topowe nagrania, światowe hity każdego pokolenia. Publiczne odtwarzanie muzyki z Pakietu POWER wymaga dokonania dodatkowych opłat na rzecz ZAiKS i innych OZZ. Pakiet FREE stworzony jest z muzyki Royalty Free, niezależnych twórców z całego świata, niezrzeszonych w żadnej organizacji. Publiczne odtwarzanie muzyki z Pakietu FREE nie wymaga żadnych dodatkowych opłat.

Co wyróżnia serwis na tle innych dostępnych na rynku bezpłatnych usług?

Serwis opracowali znawcy branży muzycznej, obejmuje gotowe, rozbudowane playlisty profilowane do charakteru firmy. Muzyka jest grana non stop i nie jest przerywana reklamami. Usługa skierowana jest do wszystkich rodzajów lokali: restauracji, kawiarni, hoteli, salonów sprzedaży, punktów usługowych, sklepów, klubów fitness, salonów kosmetycznych, fryzjerskich, SPA, itd.

Zalety:

  • Legalna baza wysokiej jakości utworów z wielu gatunków muzycznych
  • Stała opłata miesięczna niezależna od powierzchni lokalu
  • Prosty i intuicyjny w obsłudze i wyglądzie serwis
  • Muzyka odtwarzana z komputera lub dedykowanej aplikacji mobilnej
  • Istnieje możliwość odtwarzania muzyki bez dostępu do Internetu w trybie offline, uprzednio pobierając playlisty wybranych kanałów na urządzenie mobilne
Co otrzymuję w ramach usługi?

Otrzymujesz dostęp do serwisu muzycznego GO ON Biznes przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. Otrzymasz dostęp do różnorodnych gotowych playlist, codziennie wymienianych, adekwatnych do prowadzonej działalności lub nastroju, przygotowywanych przez znawców branży muzycznej.

Występują przerwy w odtwarzaniu muzyki oraz pauzy pomiędzy utworami. Co robić?

Zwykle przerwy w odtwarzaniu utworów oraz pauzy pomiędzy nimi mogą wystąpić wtedy, kiedy jest słabe połączenie internetowe To znaczy, że parametry łącza internetowego, takie jak transfer, stabilność, są niewystarczające dla działania serwisu. Rozwiązaniem pozwalającym wykorzystać pełnię możliwości serwisu jest zmiana łącza na odpowiednie. Jeśli jest to niemożliwe należy skorzystać z funkcji offline aplikacji mobilnej serwisu. Należy wtedy pobrać aplikację GO ON Biznes z Google Play, zainstalować na urządzeniu mobilnym (Android), zalogować się do serwisu. Następnie należy dodać wybrany kanał do „Ulubionych”. W zakładce „Ulubione” wystarczy przesunąć w prawo suwak „offline” znajdujący się przy wybranym kanale. Nastąpi wtedy pobranie kontentu muzycznego na urządzenie. Dzięki temu w przypadku problemów z internetem, będzie możliwe odtwarzanie muzyki.

Mam słabe połączenie internetowe – co robić?

Jeśli parametry łącza internetowego, takie jak transfer, stabilność, są niewystarczające dla działania serwisu, mogą wystąpić przerwy w odtwarzaniu utworów oraz pauzy pomiędzy nimi. Rozwiązaniem pozwalającym wykorzystać pełnię możliwości serwisu jest zmiana łącza na odpowiednie. Jeśli jest to niemożliwe należy skorzystać z funkcji offline aplikacji mobilnej serwisu. Należy wtedy pobrać aplikację GO ON Biznes z Google Play, zainstalować na urządzeniu mobilnym, zalogować się do serwisu. Następnie należy dodać wybrany kanał do „Ulubionych”. W zakładce „Ulubione” wystarczy przesunąć w prawo suwak „offline” znajdujący się przy wybranym kanale. Nastąpi wtedy pobranie kontentu muzycznego na urządzenie. Dzięki temu w przypadku problemów z internetem, będzie możliwe odtwarzanie muzyki.

Jakie są minimalne wymagania techniczne dla autoryzowanych platform sprzętowych?

Komputery typu PC
System operacyjny: Microsoft Windows 7 lub nowszy
Przeglądarki: Internet Explorer w wersji 11 lub Microsoft Edge w wersji 44 i wyżej, Google Chrome w wersji 72 i wyżej, Firefox w wersji 65 i wyżej,
Hardware: Procesor Intel Core 2 Duo, RAM 4GB

MAC
System operacyjny: 10.9 lub nowszy
Przeglądarki: Chrome w wersji 72 i wyżej
Hardware: Procesor Intel Core 2 Duo, RAM 4GB

PLATFORMA ANDROID
System operacyjny: Android 4.4 i wyżej
Przeglądarki: aplikacja dedykowana
Hardware: Procesor 2 rdzeniowy, RAM 2GB

PLATFORMA ANDROID
System operacyjny: Android 4.4 i wyżej
Hardware: Procesor 2 rdzeniowy, RAM 2GB

Rekomendujemy posiadanie przeglądarki w najnowszej, wspieranej wersji.

Skąd mogę uzyskać kod do serwisu?

Kod otrzymuje się od dostawcy usługi. Może to być operator telekomunikacyjny, telewizji kablowej i satelitarnej oraz inni dostawcy, jak np. Benefit Systems, Bielenda Professional.

Jak mogę się zalogować?

Zalogować się do serwisu można poprzez e-mail i hasło lub kod dostępu, który otrzymuje się od swojego dostawcy usługi.

W jaki sposób mogę uzyskać dostęp do serwisu?

Serwis oferowany jest przez operatorów telekomunikacyjnymi, telewizji kablowej i satelitarnej oraz innych dostawców. Dostęp do serwisu jest możliwy po wykupieniu usługi u swojego dostawcy lub bezpośrednio od GO ON Biznes. Korzystanie z serwisu następuje za pośrednictwem zarówno stron internetowych poszczególnych operatorów, dostawców, jak i bezpośrednio przez www.goonbiznes.pl. Serwis jest również dostępny poprzez aplikację mobilną (Android).

Jak odzyskać hasło?

W celu odzyskania hasła skorzystaj z przycisku „Przypomnij hasło”. Wystarczy, że wprowadzisz swój adres e-mail, który jest przypisany do konta. Na podany adres zostanie wysłana instrukcja odzyskania hasła. Jeżeli problem będzie się powtarzał – skontaktuj się ze swoim dostawcą usługi lub napisz wiadomość na support@goonbiznes.pl podając wszystkie szczegóły.

Na czym polega funkcja offline serwisu, która występuje tylko przy odtwarzaniu muzyki z urządzeń mobilnych?

Funkcja „offline” jest to możliwość korzystania z serwisu bez połączenia z Internetem, dostępna wyłącznie z urządzeń mobilnych. Włączając funkcję „offline”, następuje synchronizacja zachowanych playlist z aplikacją Android, aby można je było odtwarzać będąc poza siecią. Uwaga – zerwanie umowy z dostawcą serwisu powoduje utratę dostępu do takich playlist.

Streaming – co to znaczy, że utwory w serwisie są odtwarzane w systemie streamingowym?

Streaming to usługa, umożliwiająca odsłuchiwanie utworów w czasie rzeczywistym bez konieczności pobierania ich na dysk komputera. Dzięki streamingowi mamy możliwość słuchania utworów oraz nowości przy pomocy komputera, tabletu, smartfona. W przypadku serwisu następuje streaming playlist – czyli odtwarzanie list utworów specjalnie ułożonych przez ekspertów muzycznych. Playlisty przygotowane w serwisie uwzględniają nasz rytm dobowy a więc są bardziej dynamiczne rano i spokojniejsze wieczorem, kiedy nie mamy już tak dużo energii. Aby zachować ten stan nie ma możliwości cofnięcia się do wcześniejszego utworu lub wybrania następnego z listy. Można zmienić utwór na „podobny” wtedy system sam automatycznie wybierze inny utwór muzyczny z przygotowanej playlisty w wybranym kanale, np. Urodzie.

W jaki sposób mogę zmienić Pakiet FREE na POWER i odwrotnie?

Pakiet można zmienić w każdej chwili na inny. Wystarczy wprowadzić numer PIN, który przypisany jest do konta serwisu. PIN służy również zabezpieczeniu przed nieupoważnionymi decyzjami takiej zmiany.

W jaki sposób mogę zmienić dane przypisane do konta serwisu?

Zmiany danych można dokonać wchodząc w „Ustawienia”. Zazwyczaj wtedy należy podać stare dane, żeby wprowadzić nowe. W przypadku problemów najlepiej zgłosić się do swojego dostawcy usługi.

Czy muzyka w serwisie jest legalna?

Serwis dostarcza muzykę z legalnego źródła, co gwarantuje wysoką jakość utworów.

Jaka jest muzyka w serwisie?

Muzyka w serwisie jest różnorodna, pogrupowana na Kanały adekwatne do prowadzonej działalności lub nastroju. Każdy kanał ma swoje kategorie, które zawierają szereg playlist zmienianych codziennie – dzięki czemu nie wkrada się monotonia. Dobrze jest wcześniej przesłuchać muzykę w serwisie, żeby wybrać odpowiedni kanał do swojego lokalu.

Czy jest możliwość odtwarzania muzyki offline?

Tak. Taką możliwość ma aplikacja serwisu GO ON Biznes na urządzenia mobilne z systemem Android – do pobrania z Google Play. W tym celu należy dodać kanał do „Ulubionych”. W zakładce „Ulubione” wystarczy przesunąć w prawo suwak „offline” znajdujący się przy wybranym kanale. Następuje wtedy pobieranie kontentu muzycznego na urządzenie.

Co oznacza skrót „OZZ”?

OZZ to Organizacje Zbiorowego Zarządzania, takie jak:
Stowarzyszenie Autorów (ZAiKS) – chroniący prawa autorów
Związek Producentów Audio Video (ZPAV) – reprezentujący prawa producentów
Stowarzyszenia STOART i SAWP – dbające o interesy samych artystów wykonawców.

Publiczne odtwarzanie utworów muzycznych w celach komercyjnych wymaga pozyskania licencji od OZZ i podlega opłatom uiszczanym za pośrednictwem OZZ, nawet do kilku organizacji naraz.  Wynika to z ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Z punktu widzenia prawa, nie uregulowanie tej kwestii rodzi odpowiedzialność cywilną (finansową), a nawet karną. Dlatego warto w tym celu zwrócić się do regionalnych przedstawicielstw powyższych organizacji i ustalić stawkę dodatkowych opłat. Na pewno posiadanie serwisu GO ON Biznes jest dobrym narzędziem, który można wykorzystać przy negocjacjach wysokości opłat, ponieważ serwis daje możliwość odtwarzania muzyki, która  nie podlega opłatom za pośrednictwem OZZ, to jest muzyka z Pakietu FREE.

Użytkownicy Pakietu POWER, którzy odtwarzają utwory muzyczne lub słowno-muzyczne w swoich lokalach, powinni skontaktować się z lokalnymi ośrodkami OZZ i ustalić z nimi wysokość „tantiem” za publiczne odtwarzanie muzyki w lokalach:

  • Prawa autorskie – ZAiKS. Organizacja, która zarządza prawami autorskimi do utworów muzycznych i słowno-muzycznych w zakresie publicznego odtwarzania, zawiera umowy licencyjne i pobiera wynagrodzenia na rzecz twórców.
  • Prawa pokrewne – STOART. Aktualnie, zawieranie umów licencyjnych oraz płatność wynagrodzeń za korzystanie z praw pokrewnych (artystów wykonawców, producentów) w przypadku odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych odbywa się za pośrednictwem Związku Artystów Wykonawców STOART (tzw. jeden inkasent), który odprowadza wynagrodzenia na rzecz:
    • wszystkich artystów wykonawców (także tych reprezentowanych przez inne OZZ działające na tym polu są to: SAWP, STL i ZASP
      oraz
    • producentów fonogramów i wideogramów muzycznych reprezentowanych przez ZPAV.
Co znaczy „opłata za publiczne odtwarzanie muzyki”?

Muzyka nie jest darmowa. Za jej odtwarzanie w miejscach publicznych, w tym w Twoim lokalu, należy płacić. Mówi o tym Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (z późn, zmn.). Każdy podmiot gospodarczy, wykorzystujący w swojej działalności utwory muzyczne lub słowno-muzyczne, fonogramy, wideogramy i inne prawa pokrewne związane z korzystaniem z ww. utworów, zobligowany jest do odprowadzania opłat (wynagrodzeń) z tytułu ich eksploatacji (w tym publicznego odtwarzania) na rzecz OZZ, czyli Organizacji Zbiorowego Zarządzania. Kary za nieuregulowanie należności za pośrednictwem OZZ z tytułu korzystania z muzyki i zawartych w niej praw pokrewnych są bardzo wysokie, np. może to być grzywna, czy nawet kara ograniczenia wolności lub kara nawet do pięciu lat pozbawienia wolności. Przedsiębiorca nie tylko poniesie koszty, ale też będzie figurować w Krajowym Rejestrze Karnym jako osoba skazana za przestępstwo.

Jakie mogą być opłaty na rzecz OZZ?

Opłaty za pośrednictwem OZZ zależą od wielu zmiennych, np. od wielkości lokalu, od wielkości miasta, rodzaju prowadzonej działalności, przychodów, itp. Na stronach internetowych poszczególnych organizacji są umieszczone poglądowe tabele opłat. Jednak w celu poprawnego wyliczenia należy skontaktować się z regionalnymi przedstawicielami OZZ.

Wreszcie formalności zostały uproszczone – obecnie są to tylko dwie organizacje, które pobierają takie opłaty: Stowarzyszenie Autorów ZAIKS oraz Związek Artystów Wykonawców STOART.

Firmy korzystające z serwisu GO ON Biznes na pewno mają większe szanse na negocjacje ceny, z uwagi na możliwość korzystania z muzyki wolnej od opłat na rzecz OZZ, która jest w pakiecie FREE.

Nie mogę się zalogować do serwisu? Co mam zrobić, z kim się skontaktować?

W przypadku jakichkolwiek problemów z logowaniem należy się skontaktować
z infolinią techniczną operatora/ dostawcy, u którego usługa została zakupiona. Można równolegle napisać też na support@goonbiznes.pl podając wszystkie niezbędne szczegóły problemu.

W jaki sposób dodaje się playlisty do „Ulubionych”?

Podczas odtwarzania muzyki, należy oznaczyć gwiazdką (górny prawy róg) wybrany kanał, np. Urody, wtedy doda się on do listy Ulubionych. Playlisty w serwisie są 24 godzinne i tworzone dla każdego dnia nowe, dlatego też nie ma możliwości oznaczenia jednej playlisty lub pojedynczego utworu, a wyłącznie wybrany cały kanał. Ułatwia to następnego dnia szybkie uruchomienie ulubionej muzyki.

Co oznaczają przyciski na playerze: „podobne”, „wolniej”, „szybciej”?

Przyciski te pozwalają na zmianę playlist na inną – w zależności, który przycisk zostanie wybrany, to taka zmiana nastąpi. W przypadku kliknięcia w przycisk „podobne” – system sam automatycznie wybierze inną playlistę z wcześniej wybranej kategorii. Pod przyciskiem „podobne” w każdej kategorii kryje się 10 podobnych playlist, które najchętniej odtwarzane były przez innych użytkowników serwisu. Przyciski „wolniej” lub „szybciej” powodują automatyczny wybór utworu z playlist, które przypisane są do kanałów o szybszym lub wolniejszym rytmie.

Dlaczego przy wyborze kanału wyświetla się inna okładka płyty niż po włączeniu playera?

Okładka płyty jaka wyświetla się przy wyborze kanału jest okładką poglądową dla całej playlisty, natomiast po uruchomieniu playera wyświetla się okładka płyty dla aktualnie odtwarzanego utworu. Tak się dzieje w przypadku pakietu POWER, gdzie każdy z utworów ma swoje wydanie na płycie. Inaczej jest przy odtwarzaniu Pakietu FREE, gdzie gra muzyka niezależnych, niezrzeszonych artystów, których utwory nie mają wydań komercyjnych.

Co jest najważniejsze zaraz po zalogowaniu się do serwisu?

Najważniejsze po zalogowaniu się, zaakceptowaniu regulaminu i ustawieniu wszystkich wymaganych haseł, jest wybór muzyki, która będzie odtwarzana w firmie. Do wyboru są dwa rodzaje muzyki: – muzyka komercyjna, światowe hity – Pakiet POWER lub muzyka niezależnych artystów – Pakiet FREE. Jest to bardzo ważna decyzja, ponieważ:

  • Pakiet POWER – przy wyborze muzyki z tego Pakietu wymagane jest uiszczenie dodatkowej opłaty do ZAiKS oraz innych Organizacji Zbiorowego Zarządzania (OZZ), Więcej na ten temat w części „Opłaty dla ZAiKS i Innych OZZ”. Warto zapoznać się z tym tematem, ponieważ nieuregulowanie tej kwestii jest naruszeniem praw autorskich lub praw pokrewnych i skutkuje odpowiedzialnością cywilną, a nawet karną.
  • Pakiet FREE – odtwarzanie muzyki z tego Pakietu nie wiąże się dla firmy z żadnymi dodatkowymi opłatami wobec tych organizacji.
Jak wygląda poruszanie się po serwisie? Co warto wiedzieć?

Obsługa serwisu jest intuicyjna i prosta – tak jak założenia do funkcjonowania całego serwisu – ma wspierać i pomagać w tworzeniu odpowiedniego klimatu w firmie.

  • Muzykę wybiera się najpierw decydując, który pakiet będzie odtwarzany FREE – muzyka niezależnych artystów lub POWER – muzyka komercyjna, światowe hity (więcej o pakietach w części „Moja usługa”). Pakiet można w każdej chwili zmienić (przycisk „Zmień pakiet” w Ustawieniach), wystarczy wprowadzić numer PIN.
  • Następnie należy wybrać pomiędzy playlistami przygotowanymi dla odpowiednich przestrzeni i branż, jak np. Uroda, Restauracja, Sport, Handel lub dla budowania odpowiedniego nastroju w firmie, jak np. Relaks, Radość, Dynamicznie. Warto przesłuchać wcześniej każdy kanał muzyczny, żeby podjąć decyzję.
  • Po wybraniu odpowiedniego kanału uruchamia się player i zaczyna się odtwarzać przygotowana na ten dzień dla tego kanału playlista.
  • Muzykę można zmieniać poprzez funkcjonalność playera, np. poprzez klikniecie w „nutkę”, czyli podobne utwory z tego samego kanału lub w „strzałkę” – szybsze/wolniejsze rytmy z odpowiadających im innych kanałów. Można też kliknąć obok playera i przenieść się z powrotem do wyboru innego kanału z Przestrzeni lub Nastrojów.
  • Wybrany kanał, którego muzyka nam odpowiada, można dodać do „Ulubionych” klikając w gwiazdkę – to ułatwi szybkie uruchomienie ulubionej muzyki następnego dnia.
  • Aplikacja serwisu ma jeszcze dodatkową funkcjonalność – możliwość zapisu wybranego kanału i odtwarzania offline, w przypadku problemów z ciągłym dostępem do internetu.
  • Wszelkie zmiany danych dostępu do konta wykonuje się w ustawieniach, np. zmiana hasła, maila, itd. – należy zazwyczaj podać stare dane, żeby wprowadzić nowe.
  • Warto czasem zajrzeć do „Powiadomień” – tam publikowane są ważne informacje dla użytkowników serwisu.
W jaki sposób mogę zmienić lub ustawić nowe dane do konta serwisu?

Wszelkie dane do konta, umożliwiające dostęp do serwisu lub zmianę pakietu z FREE na POWER i odwrotnie, najlepiej ustawiać i zmieniać bezpośrednio na komputerze po zalogowaniu się do serwisu. Zazwyczaj system prosi o wprowadzenie starych haseł lub wysyła na adres mailowy przypisany do konta potwierdzenie wprowadzanych zmian – jest to niezbędne zabezpieczenie przed decyzjami nieupoważnionych osób. W przypadku problemów najlepiej zgłosić się do swojego dostawcy usługi.

Dlaczego nie mogę dodać wybranego utworu do „Ulubionych”?

Muzyka w serwisie jest odtwarzana w systemie streamingowym (to znaczy onlinowo), w formie playlisty, która jest przygotowana przez ekspertów muzycznych, pod kątem wymagań dla danej branży lub pod kątem nastroju, który chcemy zbudować w lokalu. Z uwagi, że w serwisie playlisty są tworzone każdego dnia, to do Ulubionych można dodać wyłącznie wybrany cały kanał, a nie pojedynczy utwór lub jedną playlistę. To ułatwia każdego dnia szybkie uruchomienie ulubionego kanału muzycznego.

Po co jest tyle zabezpieczeń: PIN, hasło, maile?

Z uwagi na bezpieczeństwo korzystania z serwisu i w odpowiedzi na potrzeby Użytkowników wprowadzona została konieczność ustawienia własnych danych do konta serwisu:

  • Adres e-mail jest niezbędny w celu przypomnienia hasła lub numeru PIN albo ich całkowitą zmianę.
  • Hasło jest konieczne do korzystania z usługi.
  • PIN uruchamia natychmiastową zmianę Pakietu z FREE na POWER i odwrotnie, jak również zabezpiecza przed nieupoważnionymi decyzjami takiej zmiany.
W jaki sposób posiadanie serwisu GO ON Biznes pomaga w negocjacjach z ZAiKS lub innymi OZZ?

Doświadczenia innych klientów są dowodem, że z serwisem GO ON Biznes łatwiej jest wynegocjować niższe opłaty, w sytuacji kiedy w lokalu odtwarzana jest muzyka komercyjna, czyli z Pakietu POWER. Dlaczego tak się dzieje? Bo serwis daje możliwość wyboru, czyli odtwarzania również muzyki, która nie podlega opłatom za pośrednictwem OZZ, to jest muzyka z Pakietu FREE. Warto skontaktować się z zespołem GO ON Biznes i posłuchać o tym doświadczeniu innych klientów.

W jaki sposób mogę ustawić numer PIN do zmiany Pakietów?

W celu ustawienia numeru PIN należy zalogować się na komputerze do serwisu i uzupełnić dane przypisane do konta o numer PIN. W przypadku problemów należy skontaktować się ze swoim dostawcą usługi.

Do ilu organizacji OZZ należy wnieść opłaty za publiczne odtwarzanie muzyki?

Od stycznia 2019 roku formalności zostały uproszczone i obecnie tylko dwie organizacje będą pobierały opłaty za publiczne odtwarzanie utworów:

  • ZAiKS – zarządza prawami autorskimi do utworów muzycznych i słowno-muzycznych w zakresie publicznego odtwarzania. Organizacja zawiera umowy licencyjne i pobiera wynagrodzenia na rzecz twórców.
  • Związek Artystów Wykonawców STOART – za jego pośrednictwem odbywa się zawieranie umów licencyjnych oraz płatność wynagrodzeń za korzystanie z praw pokrewnych (artystów wykonawców, producentów) w przypadku odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. Ten jeden inkasent aktualnie pobiera wynagrodzenia na rzecz:
    • wszystkich artystów wykonawców (np. SAWP, STL i ZASP) oraz
    • producentów fonogramów i wideogramów muzycznych reprezentowanych przez ZPAV.

Muszą o tym pamiętać Ci z Państwa, którzy w swoich lokalach odtwarzają muzykę Pakietu POWER. Konieczne jest wtedy pozyskanie licencji od OZZ i zapłacenie wynagrodzenia za ich pośrednictwem. Nowe zasady opłat są niezwykłym uproszczeniem dla przedsiębiorców, ponieważ skończył się czas podpisywania umów z każdą Organizacją Zbiorowego Zarządzania osobno.

Jeśli ktoś ma podpisane dotychczasowe umowy ze ZPAV, SAWP powinien je wypowiedzieć z dniem podpisania aneksu ze STOART na wspólne pobieranie opłat. Wszystko odbywa się zazwyczaj drogą elektroniczną.

Poniżej przydatne linki do stron:
Związek Artystów Wykonawców STOART – strona z kontaktem:  http://stoart.org.pl/kontakt i ogólna: http://stoart.org.pl
Stowarzyszenie Autorów ZAiKS – strona z kontaktem: https://www.zaiks.org.pl/120,186,kontakt i ogólna: https://www.zaiks.org.pl